Kaum wanita...ingat pesanan ini.........

Fakta!!!
 
 
Wanita bila anak dara, pasang badan, tapi bila dah kahwin ramai yg abaikan lekuk badan; alasan dah ada suami, sibuk kerjaya dan sibuk jaga zuriat suami.

Adilkah utk seorang suami!

Perlu ingat suami ada 3 kuota lagi…

Sebelum terlambat, jagalah lekuk badan dan kecantikan dalaman kita demi suami kerana ini adalah bonus seorang isteri kpd suami nan satu yg tak ternilai harganya.

Sekurangnya sebelum melakukan sesuatu yg melukakan hati kita, suami berfikir seribu kali, takut kehilangan kita...


Sebuah penelitian membuktikan, wanita yang sudah menikah rata-rata mengalami pertambahan jumlah lemak sebanyak 63% di 3 tahun pertama pernikahan mereka. Fakta lain menyebutkan bahawa para wanita akan mengalami tingkat kegemukan yang lebih besar daripada kaum lelaki.

Banyak wanita yang lupa menjaga ukuran pinggang mereka setelah menikah. Alasan yang dikemukan beberapa wanita adalah keinginan membalas dendam setelah berbulan-bulan kehilangan atau mempertahankan berat badan ideal. Beberapa wanita lain menyebutkan waktu untuk mengurus diri sendiri semakin sempit, setelah menikah sebagian besar wanita hanya mengurus anak dan suaminya sehingga melupakan hal-hal lain menyangkut dirinya sendiri.
 
 
Sesungguhnya setiap orang memiliki berat badan yang ideal. Menjadi sangat gemuk atau sangat kurus tidak baik bagi kesihatan. Orang yang memiliki berat di atas rata-rata obesiti atau penyakit jantung, sedangkan jika terlalu kurus akan berisiko kekurangan zat penting di dalam tubuh.


 







 


Penyelesaiannya –

.
.
.
.
.
.


+





Setiap wanita idamkan tubuh badan yang cantik, menarik & sihat… Premium Beautiful Corset adalah jawapan pada masalah anda…

Mari kita menjadi pengguna setia Premium Beautiful Corset....dapatkan set anda hari ini.......

Call / sms me .....Anie 013 5162540.......

































0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...